امام جمعه یزد: مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، ضمن تقویت اقتدار کشور، دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت الله "محمدرضا ناصری" روز پنجشنبه در پیامی از مردم استان یزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و نوشت: ماندگاری انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای بنیانگذار آن، امام خمینی (ره) چون همیشه به عزم و اراده‌ مستحکم شما مردم عزیز وابسته بوده است.

وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چهل و چند سال همچنان استوار به راه شهیدانش ادامه می‌دهد، فقط و فقط به خاطر پایمردی و ایستادگی مردمان ایران اسلامی است و در این راه خطیر، سستی، خمودی و تنبلی آفتی بزرگ است که شکر خدا تاکنون مردم ایران ثابت کرده اند که در آزمون‌های مختلف همراه و همپای انقلاب اصیل خود بوده و مسیر را با همه فراز و نشیب و با همه سختی‌ها و تنگناها گم نکرده‌اند.

امام جمعه یزد افزود: انتخابات هشتم تیرماه یکی از مهمترین این آزمون هاست تا جهانیان بدانند ایران اسلامی همچنان پرقدرت و پرصلابت در مسیر پیشرفت و آبادانی و در راه مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم پیشتاز است و ذره‌ای از آرمان‌های خدایی انقلاب کوتاه نمی‌آید.

ناصری بیان کرد: رجای واثق دارم که مردم عزیز استان همدل و همزمان به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و پرشکوه اقتدار مملکت خود را فریاد خواهند زد و دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند.

وی افزود: مردم با انتخاب اصلح بر ادامه راه شهدای خدمت، به ویژه شهید رئیسی عزیز تاکید کرده و عهد و پیمان همیشگی خود را ادا خواهند کرد و جمعه، هشتم تیرماه باز هم روز همبستگی و روز کور شدن دشمنان و پیروزی ملت ایران است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هشتم تیرماه - فردا - در کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha