۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85521930
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشریح عملیات قهرمانانه مبارزان گردان «جنین» از زبان سخنگوی سرایا القدس

تهران- ایرنا- سخنگوی "سرایا القدس" شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به تشریح عملیات موفقیت آمیز مبارزان مقاومت در «جنین» در کرانه باختری پرداخت.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس اعلام کرد: مبارزان قهرمان گردان جنین نیمه شب گذشته دو خودروی نظامی اسرائیلی را در جریان کمین ترکیبی در منطقه مرج بن عامر در شمال جنین در شمال کرانه باختری منفجر کردند و با نیروهای اشغالگر درگیر شدند که در این عملیات همه سرنشینان این دو خودرو کشته و زخمی شدند. مبارزان گردان جنین با نیروهای پشتیبانی دشمن هم درگیر شده و تلفاتی نیز به آن‌ها وارد کردند.

وی افزود: مبارزان فلسطینی در جریان این کمین بیش از ۶ بمب در مسیر صهیونیست‌های اشغالگر منفجر کرده و با آنها به مدت بیش از ۸ ساعت رو در رو درگیر شدند.

ابوحمزه بیان کرد: ما به جهاد و مبارزه در راستای تحقق اهداف مشروع ملت مظلوم و مقاومت عادلانه آن ادامه می‌دهیم و تا بیرون راندن اشغالگران متوقف نخواهیم شد و دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی خفت‌بار از کرانه باختری، غزه و دیگر میادین در برابر دلاوری مقاومت و پایداری ملت فلسطین ندارد.

از سوی دیگر در ادامه تلفات نظامیان صهیونیست در غزه، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر داده و اعلام کردند که یک نظامی در رفح در جنوب غزه به دست مبارزان فلسطین به هلاکت رسیده است. این نظامی صهیونیست به دست تک تیراندازان مقاومت فلسطین شکار شده است.

همزمان گردان‌های قسام یک نفربر اسرائیلی را در محله السعودی در غرب شهر رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشید. قسام تاکید کرد بالگردهای اسرائیلی برای انتقال کشته‌ها و مجروحان اسرائیلی در این منطقه به زمین نشستند.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha