داشتن ایران قوی در گرو شرکت در انتخابات است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: داشتن ایران قوی در گرو شرکت در انتخابات است، چون حضور در این رویداد مهم سیاسی، صحنه عزت، حماسه و اقتدار است.

حجت الاسلام صادق صالحی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای، افزود: مشارکت حداکثری، مهم‌ترین اولویت انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی است از این رو همه باید از این فرصت و حق انتخاب خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم، یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است و از برکات این مشارکت، تولید اقتدار ملی، تقویت مقبولیت نظام، ارتقای ثبات سیاسی کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی، کاهش آسیب‌پذیری ارکان نظام تصمیم‌گیری و اجرایی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: راهبرد ثابت رهبر معظم انقلاب در تمام انتخابات‌ها، به ترتیب اولویت مشارکت حداکثری و سپس انتخاب اصلح بوده است از این رو بسیار مهم است که به چه کسی رای می دهیم.

وی ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات نشانه استحکام نظام است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، تحقق این حماسه با ۲ شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب، امکان‌پذیر است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: بدون تردید فردا شاهد حضور حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی و به ویژه مرزنشینان قصرشیرین در شعب اخد رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود و مردم فردی متعهد، دلسوز و کارآمد و ولایی را انتخاب خواهند کرد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha