سرپرست استانداری آذربایجان‌ شرقی: باید سلوک شهدای خدمت را ادامه ‌دهیم + فیلم

مراغه- ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی همواره با خون شهدا آبیاری و شکوفا شده است، گفت: باید سلوک شهدای خدمت را ادامه دهیم و تجدید بیعت با این شهدا، مستلزم تداوم راه آنان است. 

تراب محمدی، پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای پرواز اردیبهشت به خبرنگار ایرنا افزود: سلوک این شهدا، خدمت صادقانه به مردم است و حضور حماسی مردم در آیین‌های تشییع و تدفین و گرامیداشت آنان نیز پایگاه مردمی این شهیدان را به خوبی نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهدای پرواز اردیبهشت، خدمت به خلق را فریضه می‌دانستند و مردم نیز با علم به این موضوع، در انتخابات هشتم تیرماه به صورت گسترده حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه ادای دین نسبت به شهدا حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق های رای است، تصریح کرد: انتخاب نامزد اصلح می‌تواند به تداوم سلوک شهدای خدمت منجر شود.

محمدی افزود: فردا با استقرار سه‌ هزار و ۱۶۳ شعبه اخذ رای در چهار هزار و ۵۰۰ نقطه استان، آرای مردم جمع آوری می‌شود که امیدواریم مردم به پاس خون شهدا، به ویژه شهدای خدمت و در راستای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری به صورت گسترده در این انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مشارکت انتخاباتی بالا بیش از پیش به امنیت و اقتدار کشورمان کمک می کند، بیان کرد: حضور حداکثری نویدبخش پیشرفت و آبادانی کشور است.

شهید رحمتی نسبت به آرمان‌های انقلاب حساس بود

مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به اینکه در ۲ انتخابات گذشته در کنار شهید رحمتی بوده است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نسبت به وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی حساس بود و اگر زنده بود توصیه می‌کرد کسی را در انتخابات هشتم تیرماه انتخاب کنید که عاشق مردم باشد و برای خدمت به ملت شب و روز نشناسد.

عزیز جوانپور افزود: خود شهید رحمتی هم شبانه‌روز در خدمت مردم بود و حتی در روزهای تعطیل کار می‌کرد و به فکر حل مشکلات مردم محروم بود تا از فرصت خدمتگزاری به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به خوبی احساس کردند که شهدای خدمت صادقانه در خدمت آنان هستند و بر همین اساس عاشقانه در آیین های تشییع و تدفین و حتی گرامیداشت چهلمین روز شهادت آنان حضور یافتند؛ همانطور که این شهدا عاشق مردم بودند.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سید محرومان به همراه تمامی همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha