هشتم تیر روز تجلی وحدت و انسجام ملی است

خرم آباد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هشتم تیر، روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگی است که با وجود اندوه سنگین شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، با حماسه حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی اقتدار، امنیت و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم متدین، بصیر و هوشیار ایران با حضور به هنگام خود در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی بر شکوه و عظمت اسلام و ایران افزوده و به وظیفه و رسالت خویش عمل کرده اند.

امام جمعه خرم آباد افزود: مردم عزیز ایران به عنوان یکی از ۲ رکن جمهوری اسلامی با برخورداری از معرفت و آگاهی، همیشه در رویدادهای سیاسی و اجتماعی افتخار و عزت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده اند.

وی در این پیام یادآور شد: انتظار می رود واجدان شرایط رأی رئیس جمهوری را برگزینند که اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی، حفظ منافع ملت در داخل و خارج از کشور داشته و با داشتن حد و مرز روشن و شفاف با فتنه گران و نقشه های دشمنان، حرکت و سازندگی کشور را استمرار بخشد.

شاهرخی افزود: قطعاً انتخاب رئیس جمهوری که در تعهد، تخصص، تجربه، دانایی، توانایی و خستگی ناپذیری و ولایتمداری و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تراز رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی باشد، می تواند ایران اسلامی را به جایگاهی که شایسته آن است، برساند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از عموم مردم متدین و شریف استان لرستان و همه کسانی که دلبسته اسلام و ایران هستند درخواست می کنم با حضور چشمگیر در پای صندوق های رأی و با دعوت از اقشار مختلف به انجام این رسالت خویش در چھاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی با انتخابی اصلح مردم سالاری دینی را محقق سازند.

وی افزود: در این صورت منتخب مردم با پشتوانه ای قوی خواهد توانست آینده ای روشن همراه با پیشرفت، معنویت و اخلاق را برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم بزند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha