۲۴۲ شعبه اخذ رای در جیرفت دایر خواهد شد

جیرفت - ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: ۲۴۲ شعبه اخذ رای به منظور جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان دایر خواهد شد که ۱۲۰ شعبه آن ثابت و ۱۲۲ شعبه سیار خواهد بود. 

احمد بلندنظر، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این شعب ۹۲ شعبه شهری و ۱۵۰ شعبه روستایی است و هزار و ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این شعب استقرار خواهند یافت.

وی یادآور شد: جمعیت شهرستان جیرفت بیش از ۳۲۶ هزار نفر برآورد شده است که ۱۸۰ هزار نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار جیرفت ادامه داد: در راستای برگزاری انتخابات سالم و شفاف، چندین جلسه توجیهی را تاکنون به عنوان شورای تامین و هماهنگی هیات نظارت و اجرایی در شهرستان برگزار کرده ایم.

وی اضافه کرد: برنامه های متناسب با تمامی شرایط امنیتی و سیاسی پیش بینی شده است که تا اگر خدای ناکرده مساله ای رخ داد بتوان به سرعت آن را مدیریت کرد.

بلندنظر با بیان اینکه انتخابات در شهرستان جیرفت در پنج شهر و پنج بخش برگزار می شود، افزود: توزیع تعرفه‌ها، اقلام مورد نیاز، صندوق های اخذ رای و دستگاه‌های احراز هویت از صبح روز پنجشنبه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی عوامل اجرایی در این چند روز در چندین مرحله آموزش دیده اند، بیان کرد: در کل شهرستان مسوولان، مدیران و مردم آماده برگزاری انتخابات و ترسیم حماسه‌ای ماندگار هستند.

بلندنظر ادامه داد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم، فردی اصلح به عنوان ریاست جمهوری اسلامی انتخاب شود.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha