۲۵۰ میلیارد ریال برای ساختمان اورژانس بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان هزینه شده است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث و توسعه ساختمان بخش اورژانس بیمارستان رسول اکرم( ص) شهرستان آبدانان ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، «اسد الله چراغی» شامگاه روز پنجشنبه در جمع مدیران و کارکنان بیمارستان رسول‌ اکرم(ص) آبدانان اظهار کرد: با تکمیل و تجهیز ساختمان اورژانس ابن بیمارستان با ۷۰۰ متر مربع زیر بنا در ۲ طبقه مجزا و فضاهای منطبق با استانداردهای فنی و معتبر، مشکلات مردم شریف آبدانان در بخش اورژانس به طور کامل رفع می‌شود.

وی وضعیت یادآور شد: با رایزنی، مذاکرات و تبیین نیازهای موجود این شهرستان ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضای فیزیکی و راه‌اندازی دستگاه " MRI" این شهرستان تخصیص یافته و کار نصب و راه‌اندازی این سیستم پیشرفته تشخیصی به‌زودی انجام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از تامین اعتبارهای مورد نیاز و بهره‌برداری از خوابگاه پزشکان بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان خبر داد و تصریح کرد: کسب رضایتمندی مردم و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مهم‌ترین اولویت شهرستان است.

نماینده مردم شهرستانهای دره‌شهر و بدره و آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با عنایت به مطالبات مردم و انباشت نیازمندیهای حوزه سلامت این شهرستان، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با جدیت، توان مضاعف و تخصیص اعتبارات ویژه توجه و حمایت لازم را داشته باشند.

چراغی با اشاره به بلااستفاده ماندن ساختمان درماننگاه‌ شهرک شهید رجایی آبدانان خواستار رفع نواقص، تهیه تجهیزات مورد نیاز و بهره گ‌برداری عملی از آن برای رفاه حال مردم شد.

وی شهرستان آبدانان را دارای دومین رتبه از نظر آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی حوزه جنوب ایلام توصیف و تاکید کرد: با توجه با پیگیری‌های به عمل آمده در مرکز کشور و متولیان استان، مقدمات راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مهیا شده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha