تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تمام مناطق چهارمحال و بختیاری فراهم شد

ایرنا - شهرکرد- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فرآیند چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری در ۷۹۵ شعبه اخد رای در استان گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تمام مناطق استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز جمعه در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان در استانداری افزود: از این تعداد ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار هستند.

وی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در چهارمحال و بختیاری کار برگزاری انتخابات را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تمام مناطق استان انجام شده و اقلام مورد نیاز مناطق سخت‌گذر روز گذشته ارسال شد و مردم با حضور گسترده پای صندوق رای برگ زرینی بر افتخارات استان افزوده شود.

حسین‌میرزایی با اشاره به حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری از مردم استان خواست کرد درساعت آغازین پای صندوق رای حاضر شوند.

به گفته وی، شرکت در انتخابات عمل صالح است و مردم رای خود را به ساعات پایانی نگذارند و باحضور پرشور و نشاط و باشکوه پای صندوق رای این افتخار را خلق خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha