۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85522140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در دیار مینودری

قزوین - ایرنا - چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای استان قزوین در حالی آغاز شد که بار دیگر مردمان دیار کهن مینودری آماده خلق حماسه باشکوه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از ساعت هشت صبح تیرماه ۱۴۰۳ در حالی قزوین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را آغاز می کند که با تدابیر صورت گرفته، یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در ۶ شهرستان قزوین، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و تاکستان میزبان حدود ۹۶۰ هزار شهروند قزوینی واجد شرایط رای خواهد بود.

۷۰۰ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه اخذ رای روستایی استان قزوین در حالی میزبان رای دهندگان قزوینی است که میزان مشارکت مردم این دیار در ۱۲ اسفند ماه سال گذشته و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حدود ۴۰ درصد بود.

این در حالی است که عباس کاظمی، رییس ستاد انتخابات این استان طی روزهای اخیر با بیان اینکه قزوین در حوزه تمهیدات اجرایی انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی رکورد زد و جزو سه استان برتر کشور انتخاب شد، تصریح کرد: امروز باید هوشیار بود که برخی با دادن آدرس اشتباهی، وضعیت کشور و استان را با هزینه های بسیار زیاد مواجه نکنند و در این زمینه باید جریان رسانه ای استان در موضوع انعکاس ظرفیت های عظیم دولت انقلابی سیزدهم فعال باشند.

تا این لحظه آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار، آیت الله حسین مظفری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری امام جمعه موقت، سردار رستعملی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، فرمانداران و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق ریختند. 

به گفته این مسوول انتخاباتی، در عین حال نیز تمهیداتی برای رای گیری در برخی اماکن از جمله پادگان ها، خوابگاه های دانشجویی، بیمارستان ها، زندان ها و مجتمع های بین راهی با استقرار شعب سیار و صندوق‌های اخذ رای اندیشیده شده است.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر قزوین، تا پیش از آغاز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و باز شدن درب برخی از شعب اخذ رای، شهروندان قزوین به خصوص جوانان در انتظار آغاز زمان رای گیری پشت شعب اخذ رای هستند تا با انتخاب نامزد مورد نظر خود، آرای خود را به صندوق بیاندازند.

استان قزوین با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در ساعت های آغازین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قصد دارد تا بار دیگر و با خلق یک رویداد باشکوه سیاسی و این بار در قالب انتخابات ریاست قوه مجریه حماسه دیگری را در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت برساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha