۵۰۰ عکاس و خبرنگار انتخابات ریاست جمهوری در کردستان را پوشش می‌دهند

سنندج- ایرنا- رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان گفت: حدود ۵۰۰ نفر خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر رسانه های مختلف، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان در قالب خبر و عکس و فیلم پوشش می دهند.

مصطفی مخدومی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد از اهالی رسانه شاغل در خبرگزاری ها، نشریات فعال در کل استان و همچنین خبرنگاران، تصویربرداران و فیلمبرداران و عوامل فنی صداوسیمای کردستان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می دهند.

وی اضافه کرد: برای خبرنگارانی که از سوی رسانه های آنها به استانداری استان معرفی شدند کارت صادر شده و به راحتی می توانند این رویداد سرنوشت ساز را پوشش دهند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران هم از ساعت هشت امروز همزمان با آغاز رای گیری شروع شده است، افزود: اهالی رسانه یکی از اقشار تاثیرگذار در جذب و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای و معرفی نامزدهای اصلح از سوی کارشناسان و صاحب نظران و فعالان سیاسی هستند.

مخدومی بیان کرد: اهالی رسانه در استان جریان سازی مطلوبی در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مردم انجام داده اند و امروز هم انتظار می رود با همه توان خود هم چون دوره های گذشته این رویداد تاثیرگذار را بخوبی اطلاع رسانی کنند.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha