استاندار کرمان: همه ظرفیت‌ها برای انتخاباتی پرشور و سالم به کار گرفته شده است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان همزمان با شروع فرآیند رای‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به کار گرفته شده است تا شاهد انتخاباتی پرشور و سالم باشیم.

به گزارش ایرنا محمدمهدی فداکار صبح امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران و در سخنرانی زنده تلویزیونی با شبکه استانی دیار کریمان افزود: امروز از روزهای مهم کشور به شمار می رود که با انتخاب رییس جمهور در تعیین سرنوشت کشور بسیار اهمیت دارد و چهار سال زمام امور اجرایی کشور به دست یک فرد سپرده می شود که رویدادی بسیار بااهمیت است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای فعال شده اند که ۴۶۰ مورد آنها سیار هستند گفت: رای گیری در همه صندوق های استان شروع شده است و شرایط عادی و معمول را شاهد هستیم.

فداکار با بیان اینکه همه بخش های اجرایی انتخابات به صورت لحظه ای از مرکز استان رصد می شود و تحت کنترل است گفت: امیدواریم با حضوری پرشور، همه مردم پای صندوق حاضر شوند و نامزد مدنظر خود را برگزینند.

وی گفت: انتخاب رییس جمهور، تصمیم بزرگ و ملی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند و امیدواریم رییس جمهوری انتخاب شود که راه شهید رییسی و خدمت به این ملت ادامه یابد.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha