امام جمعه یزد: انتخابات پرشور باعث عظمت کشور در جهان می شود + فیلم

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حضور پرشور و منسجم آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث عظمت انقلاب و کشور در چشم جهانیان می شود.

آیت الله محمدرضا ناصری صبح جمعه پس از شرکت در چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حظیره یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم ما تکلیف و وظیفه خود را در ارتباط با انقلاب و کشور خود می دانند و همه تکلیف دارند که در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات هرچه بیشتر و پرشورتر باشد، انقلاب و کشور ما عظمت پیدا می کند و هرچه با هم منسجم تر باشیم عزت و عظمت کشور و نظام در جهان بیشتر می شود.

امام جمعه یزد افزود: در تمامی عرصه های انقلاب ، دفاع مقدس و صحنه های حساس تاریخ، این مردم بودند که از کشور و انقلاب دفاع کرده اند و صحنه انتخابات هم صحنه حضور مردم برای تعیین سرنوشت کشور است.

آیت الله ناصری همچنین توصیه کرد: مردم باید کسی را انتخاب بکنند که به درد جامعه بخورد، تجربیات کاری لازم را داشته باشد و بتواند با دلسوزی مشکلات کشور را حل کند.

وی یادآور شد: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید رئیسی بوده و متوکل به خدا و در مسیر حمایت از انقلاب باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد در حال برگزاری است و ۱۴ هزار نفر کار رای گیری را در این استان عهده دار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha