استاندارفارس:شرایط حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب رای گیری فراهم است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: فرایند رای گیری در فارس آغاز شده و شرایط حضور نمایندگان هر چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شعب رای گیری در تمام نقاط استان فراهم است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: این اتفاق تضمین کننده امنیت و سلامت انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان فعالیت خود را از از ساعت ۶ صبح امروز جمعه آغاز کرد و کار اخذ رای از مردم استان نیز همزمان با سراسر کشور راس ساعت هشت صبح در سه هزار و ۵۱۹ شعبه آغاز شد.

او اظهار کرد: شب گذشته همکاران ما در حوزه های اجرایی و هیات های نظارت تمام تلاش خود را کردند که امروز شاهد فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و امن باشیم.

استاندار فارس از مردم استان تقاضا کرد که در ساعت های اولیه و آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حضور یابند و رای خود را به صندوق بیاندازند تا در ساعت های پایانی که معمولان شاهد ازدحام جمعیت رای دهندگان هستیم با مشکل مواجه نشوند.

ایمانیه افزود: به منظور فراهم کردن شرایط شرکت تمام مردم در انتخابات، حتی در روستاهای با کمتر از ۲۰ خانوار نیز صندوق های رای را اعزام خواهیم کرد چرا که رای تک تک مردم برای ما ارزشمند است.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیرماه آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha