استاندار کرمان: هیچکس حق و امکان جانبداری را در انتخابات ندارد

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به اینکه براساس ساختار برگزاری انتخابات، خود مردم مجری هستند گفت: هیچکس حق جانبداری در انتخابات را ندارد و فرایند هم به گونه‌ای است که اصلا امکان آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار روز جمعه همزمان با آغاز رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران از محل شعبه اخذ رای گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حضور مردم در این انتخابات نشان می دهد که برخلاف برخی ادعاهای پوچ معاندان، از قبل انتخاب شدن نامزدها در انتخابات موضوعیت و امکان ندارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند تک تک آرا در هر انتخاباتی موثر است.

فداکار گفت: امروز نیز مردم و خیل کثیری که اینجا در گلزار شهدای کرمان و دیگر شعبه ها به منظور رای دادن آمده‌اند، به هر کس که رای دهند رییس جمهور خواهد شد.

استاندار کرمان: هیچکس حق و امکان جانبداری را در انتخابات ندارد
فداکار استاندار کرمان درحال رای دادن در شعبه گلزار شهدا

وی بیان کرد: انتخابات در موعد مقرر یعنی همان ساعت هشت صبح آغاز شد و با وجود اینکه مناطق صعب العبور زیادی داریم در شروع به‌موقع رای‌گیری مشکلی به وجود نیامد و رای گیری در این مناطق نیز سر ساعت مقرر در دستور کار قرار گرفت.

استاندار کرمان اظهارداشت: فضای انتخابات، چیدمان نیروها، حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات، هیات های نظارت و اجرایی، همه و همه از مردم هستند.

وی گفت: افرادی که پای صندوق رای حضور دارند و ناظرانی که پای صندوق های رای حضور دارند همه از مردم هستند.

فداکار در پاسخ به پرسش خبرنگاری در توصیه‌ به ستادهای انتخاباتی نامزدها با اشاره به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از آنان خواست که طی امروز اجازه دهند مردم با راحتی و آرامش رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

وی در عین حال تاکید کرد: هر کس هر جا کوچک ترین ضعف، تخلف و مشکلی دید فوری گزارش لازم را به منظور پیگیری ارائه دهد.

استاندار کرمان با اشاره به استقرار صندوق‌ها در مناطق صعب العبور بیان کرد: برخی از صندوق ها قبلا به این مناطق ارسال شده زیرا فرصت کافی برای استقرار صندوق‌ها وجود داشت.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha