شرکت در انتخابات پاسداری از آرمان‌های نظام است+فیلم

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه و پرشور آحاد مردم در انتخابات پیش رو، لبیک‌ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، صیانت از آرمان‌های نظام و نه گفتن به آمریکا و اسرائیل است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز جمعه در حاشیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات امروز بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی برای هر ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: هر چه حضور و مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قدرت و اقتدار کشور در جهان بیشتر می‌شود و مردم باید با درک شرایط کشور در مسایل داخلی و بین‌المللی و برای نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمنان در این رویداد سیاسی حضور گسترده داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: انتخاب فرد اصلح به میزان مشارکت اهمیت دارد و مردم باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود، پس از حدود یک ماه برنامه‌ریزی فشرده وزارت کشور و ستادهای انتخابات استان‌ها صبح امروز (جمعه) به مرحله پایانی یعنی رأی‌گیری رسید.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور امروز چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که مهلت ۱۰ ساعته تعیین شده برای حضور در شعب اخذ رای با نظر وزارت کشور قابل تمدید است.

واجدان شرایط رأی‌دهی در استان مرکزی که یک میلیون ۱۴۶ هزار نفر هستند امروز باید از بین چهار نامزد حاضر در مرحله نهایی انتخابات یعنی مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف یک نفر را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha