نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نخستین ساعت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه با حضور در شعبه مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، در انتخابات این دوره شرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات امروز، یک حق و یک وظیفه برای هر شهروند ایرانی است که می تواند در تعیین آینده و سرنوشت کشور اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: شرکت در انتخابات، اهمیت بسیاری در ایران اسلامی داشته و دارد و همه ما باید خود را موظف بدانیم که در این امر مهم مشارکت کنیم.

وی با بیان اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید فردی اصلح را انتخاب کنیم تا ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha