امام جمعه سمنان: راه ناامیدکردن دشمنان مشارکت در انتخابات است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خط بطلان بر برنامه‌های دشمنان و ناامیدکردن بدخواهان کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز جمعه پس رای دادن در روستای اروانه شهرستان سرخه به خبرنگاران افزود: هشتم تیر تکمیل حماسه مردم پس از حضور در تشییع شهدای خدمت و گام بلندی در برافراشتن پرچم اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: امروز هشتم تیر ۱۴۰۳ ایران در معرض دید دشمنان است تا ببینند مردم چگونه با حضور در انتخابات انجام تکلیف می‌کنند و از سوی دیگر، دوستان ایران اسلامی نیز چشم‌انتظار مشارکت شهروندان ایرانی هستند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: مردم در قدرشناسی از شهدای خدمت در میانه میدان حاضر شدند و اظهار علاقه و ارادت کردند، امروز نیز مردم با حضور در انتخابات آن حماسه را تکمیل می‌کنند و به دنیا نشان می‌دهند پشتوانه نظام هستند.

امام جمعه سمنان: راه ناامیدکردن دشمنان مشارکت در انتخابات است

وی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن با هدف نشان‌دادن روی‌گردانی مردم از نظام، با شرکت مردم در انتخابات بی‌اثر می‌شود، تاکید کرد: انتخابات پرشور پایانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات‌های پرشور در طول سال‌ها به درخت تناوری تبدیل شده و در دنیا ریشه دوانده‌است، افزود: آنها که تصمیم به رای دادن نداشتند، علاوه بر توجه به اهمیت نظام اسلامی، با تعصب ملی وارد میدان شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امروز پس از رای دادن تاکید کردند که «جایی برای تردید وجود ندارد» یادآور شد: تداوم راه شهدا و جانفشانی‌های در مسیر جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب، با حضور در انتخابات میسر می‌شود.

امام جمعه سمنان افزود: مردم رای دادن را به عنوان «کار خیر» قلمداد کنند و در صحنه حضور یابند.

به گزارش ایرنا، شمار واجدان شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان سمنان ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر است که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای‌اولی هستند.

در هشت شهرستان استان سمنان ۶۹۱ شعبه اخذ رای شامل ۵۲۳ شعبه ثابت و ۱۶۸ شعبه سیار با ۱۱ هزار نفر فعال در شعبه‌ها برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

واجدان شرایط برای رای دادن در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شامل متولدین هشتم تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن، فقط با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha