رییس کل دادگستری گلستان: تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

گرگان- ایرنا- رییس کل دادگستری گلستان گفت: شعبه‌های رسیدگی به جرائم احتمالی انتخابی در استان فعال است و در صورت وجود پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حیدر آسیابی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به هواداران و روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد همزمان با رای‌گیری، قانون را در روند برگزاری انتخابات رعایت کنند.

وی بیان کرد: مشکل خاصی در روند برگزاری تبلیغات انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود نداشت.

آسیابی خاطرنشان کرد: ارتکاب جرم در فضای حقیقی یا فضای مجازی فرقی ندارد و در صورت بروز تخلف، با افراد برخورد قانونی خواهد شد.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: مردم همیشه در طول انقلاب اسلامی در صحنه بودند و امروز نیز اثبات خواهند کرد که همچون گذشته وفادار به انقلاب و امامین انقلاب هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر در استان گلستان آغاز شد.

یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که از این ۹ هزار و ۶۴۳ نفر برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه می‌کنند.

هزار و ۵۱۵ صندوق، آرای هم استانی‌ها را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور فردا (جمعه) هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که از این ۹ هزار و ۶۴۳ نفر برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha