حضور ملت ما در این انتخابات بسیار قوی و مقتدرانه خواهد بود

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : حضور و مشارکت حداکثری مردم ما در این انتخابات هم بسیار قوی خواهد بود و حماسه سیاسی دیگری در این انتخابات رقم خواهد خورد.

آیت الله رسول فلاحتی در نخستین ساعات شروع رای که به همراه استاندار گیلان پای صندوق رای حاضر شده بود با بیان اینکه ۲ اصل اساسی در انتخابات وجود دارد، گفت: نخست حضور مردم، جوانان و واجدین شرایط در انتخابات و دیگری انتخاب فرد شایسته برای مدیریت اجرایی کشور است.

وی عنوان کرد: مردم در اولین ساعات پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و شخصیتی توانمند برگزینند و از میان نامزدها فردی را انتخاب کنند که مدیریت کشور را درک کرده و به اقتدار ملی وآرمان های مردم توجه داشته و مطیع رهبرانقلاب باشد، به طور قطع چنین فردی اصلح خواهد بود.

وی با بیان اینکه این حضور ملت پیامی است که نشان می‌دهد ایمان مردم ایران به منافع و مصالح نظام پایدار است و پاسخ هر تهدید سیاسی را با این حضور می دهند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه، این آرا بزرگترین پشتوانه ملی ماست که تاثیر آن در برخورد با مستکبران از هر ابزاری قوی تر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز پس از شرکت در انتخابات اظهار کرد: یکی از مهمترین و مقدس ترین امور که اهمیت زیادی دارد، شرکت در انتخابات است.

سردار حمید دامغانی افزود: البته انتخابات در همه کشورها مهم است اما با توجه به اینکه نظام ما مردمی است، حضور مقتدرانه و حداکثری مردم اهمیتی ویژه دارد زیرا برای نظام اقتدار می آورد.

وی بیان کرد: همچنین حضور حداکثری مردم باعث رشد کشور می شود و مردم نیز باید فردی را انتخاب کنند که دغدغه مردم را داشته باشد و به روند و سرعت حرکت کشور به سمت تحول و پیشرفت کمک کند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha