استاندار یزد: حضور گسترده در انتخابات تهدیدات را از کشور دور می‌کند + فیلم

یزد - ایرنا - استاندار یزد با دعوت به حضور پر شور و حداکثری شهروندان استان به شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت پرشور آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث تشکیل یک دولت قوی شده و سایه تهدیدات و تحریم‌ها را از سر کشور دور می‌کند.

مهران فاطمی که صبح جمعه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حظیره یزد حضور یافته بود در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت آیت الله شهید رئیسی گفت: امروز روز بزرگی برای مردم ایران است، روز امید و نشاط که ملت با حضور گسترده خود در ساعات اولیه رای گیری اتفاق بزرگی را با انتخاب فردی شایسته و اصلح با نزدیک ترین ویژگی‌ها به شهید جمهور رقم می زنند.

وی ادامه داد: امیدوارم به دنبال این انتخاب، چهار سال همراه با خدمت و بالندگی برای مملکت رقم بخورد و باعث تقویت امنیت ملی و بسترسازی برای حل مشکلات در سایه همین حضور گسترده و پرشور مردم شود.

استاندار یزد تصریح کرد: انتخابات پرشور و همراه با مشارکت اکثریت جامعه، باعث افزایش آبروی ملی می شود و تهدیدها را رفع کرده و زمینه حل مشکلات در بستر مشارکت مردم را فراهم می آورد، هر موقع مشارکت مردم در انتخابات کمتر شده، تهدیدها و فشارهای بین المللی بر کشور بیشتر شده است.

فاطمی در پایان اظهار امیدواری کرد : ان شاالله مردم با مشارکت پر شور و حداکثری خود برگ افتخار دیگری را در تاریخ ایران ثبت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد در حال برگزاری است و ۱۴ هزار نفر کار رای گیری را در این استان عهده دار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha