فرمانده سپاه کرمان: امروز تجدید بیعت دیگری توسط مردم در انتخابات شکل می‌گیرد

کرمان - ایرنا- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حضور مردم در برهه های مختلف انقلاب گفت: امروز هم یکی دیگر از تجدید بیعت‌ها، همراهی با انقلاب و حماسه دیگری که باعث سرافرازی نظام می‌شود، توسط مردم در انتخابات شکل می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی نظری صبح جمعه در شعبه اخذ رای گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران افزود: اهمیت حضور را رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند و و امروز هم (بعداز انداختن رای به صندوق) تاکید کردند که فلسفه وجودی نظام و انقلاب، از زمانی که در انقلاب اسلامی پیروز شدیم، برای حفظ آن و نیز آینده نظام مردم هستند.

وی تاکید کرد: برخلاف جریان‌سازی و لجن‌پراکنی دشمن که دنبال کمرنگ کردن حضور مردم با عملیات روانی هستند، در استان کرمان همه تمهیدات توسط شورای تامین و دستگاه های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات انجام شده و مشکل خاصی نداریم، فرآیند برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت در جریان است.

نظری درباره توصیه‌ها به نامزدها و ستادهایشان نیز گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد لذا نامزدها، روسا و اعضای ستادهایشان نیز اطمینان داشته باشند زیرا از لحاظ سلامت و امنیت، خیالشان راحت باشد تا اینکه فرد اصلح توسط مردم انتخاب شود و ریل انقلاب ادامه یابد.

وی با اشاره به حضور خود و دیگر مسئولان و نیز مردم در کنار مزار حاج قاسم، پیش از انداختن رای خود به صندوق افزود: حاج قاسم سلیمانی الگوی همه ما در همه زمینه‌ها به ویژه مردم‌داری است.

نظری گفت: شهید سلیمانی ایران را حرم می دانست و ما نیز آمدیم هم بیعت مجدد با نظام داشته باشیم و هم در کنار ارواح مطهر شهدا و حاج قاسم بگوییم اعتقاد داریم جمهوری اسلامی حرم است و با رای خود از حرم دفاع می کنیم .

وی درباره نحوه همکاری نیروهای بسیج در برقراری امنیت انتخابات نیز گفت: مسئولیت تامین امنیت با نیروهای فراجاست اما نیروهای بسیجی ما نیز به درخواست نیروی انتظامی، در هرجا که اعلام کرده اند برای کمک و همکاری حضور دارند.

فرمانده سپاه استان کرمان افزود: افزون بر ۲ هزار نیروی بسیجی به درخواست و با هماهنگی نیروی انتظامی در شعب مختلف استان در تامین امنیت انتخابات همکاری دارند.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha