۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85522311
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تمامی گروه‌های عملیاتی برق در گیلان آماده باش هستند

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان گفت: با توجه به آغاز انتخابات ریاست جمهوری، تمامی گروه‌های عملیاتی برق در حالت آماده‌باش قرار دارند.

جواد لطفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه گروه‌های عملیاتی این شرکت در سراسر استان گیلان در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، بلافاصله وارد عمل شده تا وقفه‌ای در برگزاری انتخابات از لحاظ قطع برق به وجود نیاید.

وی افزود: همچنین تعداد زیادی از مولدهای اضطراری در مراکز اخذ رای در شهرهای مختلف استان جانمایی شده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه برق این مولدهافعال شوند.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا در بخش برق مشکل و خللی در روند انتخابات در استان گیلان به وجود نیاید؛ امیدواریم که امروز مردم همیشه در صحنه گیلان با حضور آگاهانه خود، حماسه دیگری را خلق کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان بیان کرد: ما مسئولیت‌های مختلفی داریم اما با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری جزو مهمترین وقایع سال جاری است، تلاش داریم تا این موضوع مهم هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود تا برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت برق گیلان ورق بزنیم.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد تا در پایان رای گیری جلوه ای از عزم و اراده ملت ایران در تاریخ سازی این سرزمین و مشارکت در سرنوشت خود باشند.

از این تعداد شعب اخذ رای، ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است، ضمن اینکه یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده و آرا مردم را اخذ می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha