فرماندار آبادان: فرآیند انتخابات به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به مشارکت چهار هزار نفر به عنوان اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در این شهرستان، گفت: هیچ مشکلی در فرآیند رای گیری شعب اخذ رای آبادان وجود ندارد.

احسان عباسپور جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۲۳ شعبه اخذ رای در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه بخش اروندکنار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود: شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح کار جمع آوری آرای مردم را آغاز کردند و به طور متوسط در هر شعبه ۲۰ نفر شامل عوامل بازرسی، نماینده هیئت اجرایی، امنیتی، خدماتی و نظامی حضور دارند.

عباسپور بیان کرد: تعرفه اخذ رای و امکانات و تجهیزات لازم در شعب اخذ رای فراهم شده و مشکلی در فرآیند رای گیری وجود ندارد.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم آبادان در پای صندوق های رای اظهار کرد: مردم همانند همیشه پای صندوق‌های اخذ رای خواهند بود و فردی که اصلح باشد و راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه دهد انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha