۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85522365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه قزوین: ناامیدی دشمن مهم‌ترین دستاورد مشارکت مردم در انتخابات است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: افزایش مشارکت انتخاباتی در شعب اخذ رای دوستان جمهوری اسلامی را خوشحال و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزایش مشارکت انتخاباتی، دشمن دست از نقشه ها و توطئه‌ها برمی دارد.

وی تاکید کرد: تمامی جناح‌ها و احزاب سیاسی مختلف باید در افزایش مشارکت انتخاباتی اهتمام ورزند تا دشمنانی که به امنیت ما طمع دارند مایوس شده از حضور مردم ناامید شوند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: کارهای گذشته احزاب امروز نشان می دهد که نمره فعالیت‌ها چگونه است که هم اکنون شور و حضور مردم را به بهترین شکل ممکن شاهد هستیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز مردم با بصیرت ما تا آخرین ساعات ممکن یکدیگر را تشویق کنند تا همه پای صندوق رای حاضر شوند، به طور قطع این حضور برای انقلاب اسلامی ایراندر آینده دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در ۶ شهرستان قزوین، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و تاکستان میزبان حدود ۹۶۰ هزار شهروند قزوینی واجد شرایط رای است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha