مردم با مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

بجنورد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: مردم با حضور حداکثری خودر در پای صندوق های رای، فرد اصلح را برای تصدی پست ریاست جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن‌ ناهیدی روز جمعه در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی اظهار کرد: حضور مردان و زنان در ساعات نخست راگیری بسیار چشمگیر بود و نشان از مشارکت حداکثری دارد.

وی بر مشارکت پرشور در انتخابات تاکید کرد و افزود: اقشار مختلف جامعه باید در پای صندوق های رای حضور یابند تا همچون دوره های گذشته انتخاباتی پرشور در استان داشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: مردم باید از حق قانونی خود استفاده و در سرنوشت کشور خود مشارکت کنند.

وی بر انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: اکنون فرایند انتخابات در تمامی شعبه های ثابت و سیار استان در حال برگزاری است و از مردم انتظار می رود در اولین فرصت پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ زهزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha