نماینده خبرگان: پیشتازی مردم ایلام در انتخابات نمایانگر بصیرت و عشق به نظام است+ فیلم

ایلام- ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پر شور و مشارکت گسترده مردم ایلام در انتخابات و پیشتازی آنها نمایانگر بصیرت و عشق به نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی روز جمعه در حاشیه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات یعنی انتخاب سرنوشت و اثرگذاری در آینده سیاسی کشور به همین دلیل امروز روزی است که مردم کشور در این سرنوشت سهیم هستند.

وی افزود: مردم شهیدپرور ایلام همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور پرشور و گسترده داشته و در همه انتخابات‌های دوره‌های قبل مشارکت بالایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم بابصیرت و علاقمند به نظام در این استان همواره در انتخابات پیشتاز بوده و با آگاهی و بینش سیاسی در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و نشان داده‌اند که متعهد به نظام، وفادار به انقلاب و رهبری و دوستدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خیال خام دشمنان را نقش بر آب کنند و نشان دهند که همیشه در صحنه حضور دارند.

حجت‌الاسلام مرادبیگی با دعوت عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای از آنها خواست: فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha