فرمانده سپاه ایلام: مردم همواره حامی نظام هستند+ فیلم

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مردم در صحنه‌های مختلف نظام در طول بیش از ۴۰ سال گذشته همواره حضور داشته و ثابت کرده‌اند حامی و پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

سردار سیدصادق حسینی روز جمعه در حاشیه حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف نظام بوده و هر لحظه‌ای که احساس کنند حضور و نقششان مهم است، حضور یافته‌اند.

وی اظهار داشت: قانون اساسی حق مشارکت و رای دادن را برای هر ایرانی فراهم کرده است و مردم نیز برای تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور باید ایفای نقش داشته باشند.

وی بیان کرد: در این دوره انتخابات شاهد حضور سلایق مختلفی در بین نامزدها هستیم و افراد با هر علایقی می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه ایلام اظهار کرد: آگاه هستیم که مردم خوب تشخیص می‌دهند و با حضورشان در انتخابات امروز قدرت ایران را در سطح بین‌المللی افزایش خواهند داد.

وی با ذکر اینکه بدون شک امروز هم شاهد حضور با مشارکت و با انگیزه مردم در انتخابات خواهیم بود، ادامه داد: مردم حضورشان را به ساعات آخر وقت موکول نکرده و در ساعت‌های ابتدایی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha