۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85522400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه همدان: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است+فیلم

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح جمعه با حضور در پای صندوق رای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است و کمترین تاثیر آن نگاه محترمانه کشورهای مختلف دنیا در روابط با ایران به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه با حضور در شعبه انتخاباتی ضمن انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: هر کسی از این انتخابات به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می شود، تصمیماتی که می گیرد، برنامه ها و قدرت اجرایی وی در زندگی تک تک مردم موثر است، چه کسانی که رای دادند و چه کسانی که رای نداده اند.

وی ادامه داد: بهتر است کسی را انتخاب کنیم که بیشتر منافع ما را تامین می کند هر چند که تحلیل های مردم متفاوت است و ممکن است برنامه هایی متعددی را که مطرح شده باشد با سلیقه های ما همخوانی بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بهر حال رئیس جمهوری انتخاب خواهد شد اما بهتر است ، رئیس جمهوری انتخاب کنیم که به احساس و منافع ما به ما نزدیکتر است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که انتخابات آبرو و عزت این کشور است و باید قدمی برای عزت کشور در دنیا برداریم.

آیت الله شعبانی گفت :ممکن است برخی بگویند رای ما خیلی تاثیر ندارد، اولا که واقعا تاثیر دارد، چون معلوم نیست از این صندوق ها چه کسی بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم قدمی برای آبروی کشور برداریم تاکید کرد: دنیا وقتی این حضور را می بیند در تحلیلها روابط خودش با ما بازخوانی کرده و محترمانه تر برخورد می کند.

امام جمعه همدان بیان کرد: انتظار داریم انتخابات خوبی را در کشور شاهد باشیم لازم است که راه شهید رئیسی را ادامه بدهیم مردم با شرکت در انتخابات شرایط بهتری را رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند. بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha