نماینده ولی فقیه در هرمزگان: حضور پرشور در انتخابات، بهترین راهکار حل مشکلات است

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت و خنثی کننده تهدیدات دشمنان دانست و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، قطعا راهکار مناسبی برای حل مشکلات است و ایران قوی و مقتدر را رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادیزاده، روز جمعه همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد قدس بندرعباس افزود: امسال چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از شرایط خاصی برخوردار است؛ چرا که پشتوانه آرای مردمی در پای صندوق‌های رای امنیت کشور را بالا برده و دشمنان را ناامید می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم ما به یک درک و بلوغ بصیرتی بالایی رسیده‌اند و می‌دانند هر جایی که تهدیدات دشمن باشد و احساس کنند که دشمن از حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای، شادمان می‌شوند، وارد عرصه شده و معادلات آن‌ها را تغییر می‌دهند.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: نکته بعدی این است که این انتخابات و حضور مردم ایران به‌ویژه هرمزگانی‌ها می‌تواند آن ایران قوی را که مدنظر رهبرمعظم انقلاب است، رقم بزند، اقتدار ملت ایران را بالا ببرد و همین طور در تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم هم اثرگذار باشد.

عبادی‌زاده، با اشاره به اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، یکی از راه‌هایی است که به حل مشکلات مردمی کمک می‌کند، گفت: مردم عزیز ما با رای خودشان، می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات شان را برای آینده ایران و مشکلاتی که در زمینه‌های اقتصادی و مسائلی از این قبیل دارند، رفع کنند و از طرفی نیز حضور نیافتن پای صندوق‌های رای، بی‌تفاوتی و بی‌توجهی نسبت به انتخابات نمی‌تواند هیچ مشکلی را از مشکلات مردم ما را حل کند.

وی با اشاره به اینکه در طول انقلاب تقریبا هر سال به طور متوسط یک انتخابات را در ایران داشتیم، اذعان کرد: این نشان می‌دهد که بالاترین سطح حضور و مشارکت مردمی را داریم و بالاترین سطح حماسه‌های انتخابات و تحقق مردم سالاری دینی را در کشورمان شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: امروز هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که رییس جمهور آینده کشورمان چه کسی است؟، چرا که رای شما مردم اثرگذار و تعیین کننده این حماسه است و در واقع آنچه که از آرای شما از صندوق‌های رای بیرون می‌آید، همان رییس جمهور کشورمان خواهد بود؛ بنابراین نشان می‌دهد که یک مردم سالاری واقعی و حقیقی را در عرصه انتخابات کشورمان شاهد هستیم و این جای شکرگذاری دارد.

وی در پایان از مردم استان خواست که هرچه زودتر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند؛ چرا که تاخیر در این امر حساس سیاسی، مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات را با مشکلات بیشتری مواجه خواهد کرد و از طرفی نیز فشردگی جمعیت، خود شما مردم را اذیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha