فرماندار تربت حیدریه:مردم این شهرستان با استقبالی خوب انتخابات را آغاز کرده‌اند+ فیلم

تربت حیدریه- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: استقبال مردم از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در لحظات اولیه آغاز فرایند رای گیری در شهرستان خوب بوده و امید است شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

علی اکبر کی پور روز جمعه در یکی از شعب اخذ رای شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امید است شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشیم که نتیجه آن انتخاب رییس جمهوری خدوم و تلاشگر برای کشور و مردم باشد.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان تلاش های بسیاری برای برگزاری این انتخابات انجام داده است و همه شرایط را برای برگزاری یک انتخابات خوب و بدون مساله فراهم کرده است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: حدود سه هزار نفر در ۱۹۹ شعبه اخذ رای فرایند رای گیری را در این شهرستان انجام می دهند و شعب اخذ رای شامل ۱۰۲ شعبه شهری و ۹۷ شعبه روستایی است که از این تعداد ۱۶۰ شعبه ثابت و ۳۹ شعبه، سیار است.

وی که به همراه امام جمعه شهرستان تربت حیدریه رای خود را به صندوق اخذ رای انداخت ادامه داد: رای خود را به خیل عظیمی از تاریخ سازان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای بزرگ این خطه و مرز و بوم، شهید سلیمانی، شهدای خدمت و بزرگوارانی که برای کشور زحمت کشیده اند تا ما با افتخار در پای صندوق های شعب اخذ رای حاضر شویم تقدیم کرده ایم.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری این استان از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند.

از مجموع چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی مستقر شده در جای جای خراسان رضوی، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه ویژه مناطق شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است، در این دوره از انتخابات ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای به خراسان‌ رضوی اختصاص یافت.

شهرستان تربت حیدریه در فاصله ۱۵۵ کیلومتری جنوب شهر مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha