۲۵۰ خبرنگار اخبار انتخابات ریاست جمهوری در ایلام را پوشش می‌دهند

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۲۵۰ خبرنگار رسانه‌های مختلف گروهی امروز پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری در این استان را بر عهده دارند.

منصور محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل خبرنگار، عکاس، فیلمبردار و گزارشگر بوده که از طریق رسانه‌های مختلف گروهی اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی کار پوشش اخبار را انجام می‌دهند.

وی همچنین از تعیین شعبه شماره ۴۰ ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان "خانه من" در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در انتخابات امروز خبر داد و اظهار داشت: عموم فعالان این عرصه می‌توانند با حضور در این شعبه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha