۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85522498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور پیرمرد ۹۷ ساله ابرکوهی در انتخابات

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85522498
حضور پیرمرد ۹۷ ساله ابرکوهی در انتخابات

یزد-ایرنا - پیرمرد ۹۷ ساله اهل ابرکوه یزد، روز جمعه با حضور در یکی از شعبه های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا "حاج میرزا محمدکاظم بصیری" با حضور در شعبه پنج محله گلکاران این شهرستان رای خود را به صندوق انداخت؛ این سالمند فرهنگی باتوجه به گرمی هوا و در حالی که به سختی راه می رفت در همان آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شد.

حاج میرزا محمدکاظم بصیری که پسرش او را همراهی می کرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف خود را از حضور در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: حضور پررنگ مردم باعث افزایش وحدت و انسجام بین ملت ایران و حفظ امنیت کشور می‌شود.

این پیرمرد سالخورده با بیان اینکه در تمام دوره‌های قبلی انتخاباتی حضور داشته است در پاسخ به این سوال که چرا در انتخابات شرکت کرده است؟ اظهار کرد: مردم و کشورم را دوست دارم و به همین خاطر احساس مسوولیت کردم و در پای صندوق رای حاضر شدم.

حضور این شهروندان کهنسال در شعب اخذ رای برای نسل جوان و دیگر رای دهندگان بسیار جالب توجه بود حضور این افراد باعث شده بود تا حاضران با موبایل های خود اقدام به تصویربرداری از لحظه های ماندگار این قبیل پدران و مادران کنند که همیشه در بزنگاههای تاریخی شعور و شور این ملت را به جهانیان اثبات کردند.

فرماندار ابرکوه یزد هم با بیان اینکه مردم انقلابی این شهرستان امروز حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد گفت: با حضور حدود یک هزار ۲۵۰ نفر از دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حضور حماسی و حداکثری مردم در شعبه های اخذ رای فراهم شده است.

"محمد هادی زارع زاده" با گرامیداشت شهید آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت افزود: به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه به اهمیت انتخابات مردم با حضور حداکثری توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی ادامه داد: ۵۰ شعبه اخذ رای شامل ۳۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ابرکوه برای اخذ رای فعال است.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha