استاندار مرکزی: انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت ملی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با بیان اینکه انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه و زمان شناس این استان وظیفه دارند با حضور گسترده خود در این فرآیند ملی اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

«فرزاد مخلص الائمه» روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه مصلی بیت‌المقدس اراک در جمع خبرنگاران، افزود: هشتم تیر ماه روز سرنوشت سازی، برای مسیر حرکت و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: مردم امروز اول برای حفظ، تایید و اعلام اعتماد به نظام جمهوری اسلامی و دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم و جایگزین دولت مردمی آیت الله رئیسی ، آگاهانه به میدان می‌آیند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: دولت مردمی آیت الله رئیسی به تقدیر الهی در مدت سه سال پایان یافت و امروز جایگزین آن دولت توسط مردم آگاهانه تعیین خواهد شد.

مخلص الائمه با بیان اینکه انتخابات امروز تقویت مولفه‌های امنیت ملی، قوام و ارتقای شاخصه‌های اقتدار و انسجام اجتماعی خواهد شد تصریح کرد: هر اندازه بتوانیم این مشارکت را افزایش دهیم به اقتدار و انسجام اجتماعی کمک کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از مردم استان مرکزی در شهرها و روستاهای استان دعوت می‌شود در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار مرکزی گفت: یک‌هزار و ۶۷ صندوق ثابت و سیار آماده دریافت آرای مردم است که رئیس جمهور مورد تائید خود را از بین چهار نامزد باقی مانده انتخاب کنند.

مخلص الائمه با بیان اینکه برگه‌های اسامی کاندیدای ریاست جمهوری صبح امروز اصلاح و در شعب اخذ رای نصب شد، افزود: مردم آگاه باشند که با نوشتن اسامی ۲ نامزد انصرافی کاندیدای ریاست جمهوری (زاکانی و قاضی زاده هاشمی) در برگه‌های خود به عنوان آرای باطله محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا مردم در ساعت‌های اولیه در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.

استاندار مرکزی به مردم استان مرکزی توصیه کرد با انتخاب آگاهانه خود، خادمی انتخاب کنند که مسیر پیشرفت متوقف نشود.

مخلص الائمه با بیان اینکه راهبردهای آیت الله رئیسی مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت، افزود: مسیری را انتخاب کنیم که بتوانیم کماکان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مطابق آرمان‌های بلند و بیانیه گام دوم انقلاب در میان دهه پنجم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha