حضور پررنگ مردم در پای صندوق، پشتوانه محکمی برای قوه مجریه در سیاست‌های خارجی است

تبریز- ایرنا- مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری و پررنگ مردم در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری، پشتوانه محکمی برای قوه مجریه در سیاست‌های خارجی است.

به گزارش ایرنا، عزیز جوانپور پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد امام حسین(ع) لاله تبریز، اظهار کرد: هر نظامی در دنیا برای استحکام و دوام نیاز به حضور مردم دارد به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر مردم سالاری بوده و حضور مردم تعیین کننده است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، نشاندهنده تاثیرگذاری و ایفای نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و همواره حضور مردم نقش اساسی در عرصه‌های سیاسی داشته است.

وی ادامه داد: رکن اصلی نظام ما، مردم سالاری بوده که تبلور آن در انتخابات است.

جوانپور گفت: انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بسیار بالایی دارد و مردم با حساسیت و دقت بیشتری پای صندوق حضور می‌یابند و در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.

به گزارش ایرنا، با انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی، به ترتیب حروف الفبا آقایان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت امروز در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی آغاز شد.

مردم آذربایجان شرقی امروز جمعه، هشتم تیر ماه برای انتخاب نامزد مورد نظر خود در یکی از سه هزار و ۱۶۳ شعبه اخذ رای حضور خواهند یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهار هزار و ۶۰۰ نقطه آذربایجان شرقی و دست اندکاری با ۵۰ هزار نفر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha