امام جمعه همدان: مشارکت حداقلی در انتخابات تامین کننده منافع دشمن است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: مشارکت حداقلی در انتخابات تامین کننده منافع دشمن است بنابراین باید برخلاف میل و نظر آنان حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های رای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات همدان و در جمع خبرنگاران با طرح این سوال که چرا دشمنان نظام اسلامی مستمر دنبال کاهش میزان مشارکت در انتخابات هستند،گفت: دشمنان واقعی این ملت، دنبال کنندگان افزایش فشار و تحریم ایران برای رسیدن به منافع خود دنبال کاهش مشارکت هستند چرا کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده منافع این افراد است.

امام جمعه همدان همچنین گفت: کسی که رای می آورد باید به مثابه شهید رییسی خادم مردم ، متواضع و مردمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور چهاردهم باید خادم مردم و ادامه دهنده سلوک شهید جمهور به خصوص مردم داری و خضوع باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رییس جمهور آینده برای موفقیت در اجرای برنامه ها باید با مردم متواضعانه و با اخلاق برخورد کند.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار کرد: رهبری فرزانه انقلاب در مصاحبه امروز پس از رای دادن، از کلید واژه های عزت، آبرو و سرافرازی کشور در زمینه انتخابات استفاده کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: ملت ایران برای ارتقای امنیت و سرافراز میهن و حل معضلات کشور باید در پای صندوق اخذ رای حاضر شوند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: گفتمان هر چهار داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکسان اما رویه و مدیریت اجرا هر یک از آنها متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: حضور مردم در انتخابات رویه هایی را در کشور حاکم می کند که با سلیقه مردم همخوانی دارد و مردم احساس می کنند این رویه و گفتمان می تواند کشور را پیش ببرد.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای به تسلط گفتمانی در کشور که حق و درست تر است، کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در همدان ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حماسی در انتخابات باعث سرافرازی کشور شوند و حماسه ای بزرگ را تا پایان امروز خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تعیین می کنند از صندوق رای نام چه کسی بیرون بیاید گفت: تا امروز وقت وعده دادن داوطلبان بود اما از فردا وقت عمل، تلاش برای تحقق وعده ها و مطالبه گری مردم و راستی آزمایی است.

آیت الله شعبانی با قدردانی تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات گفت: حساسیت فعالان این قشر در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان بسیار با اهمیت است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha