حضور مردم ایران در انتخابات امروز پرشور بوده است/پایبندی به نظام مهمترین پیام ملت

ارومیه- ایرنا- کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه با اشاره به حضور باشکوه و پرشور مردم جای جای ایران، از صبح امروز تاکنون در پای صندوق های رای گفت: این حضور گسترده به دنیا نشان داد که ملت همچنان پایبند به نظام و آرمان های والای آن هستند.

کشیش داریاووش عزیزیان روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز وقتی در خارج از کشور حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دیده می شود، آنان به این حقیقت پی می برند که ملت ایران همچنان پایبند نظام و عاشق سرزمین خود هستند که این امر زمینه خشم دشمنان را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات و رای دادن تاییدی بر مقبولیت نظام است که موجب یاس دشمنان می شود.

وی اظهار کرد: مسیحیان دیار اقوام و ادیان، به ویژه آشوریان نیز نظیر دوره های قبل جزو اولین ها در پای صندوق های رای بوده اند تا در سرنوشت مملکت خود سهیم باشند؛ آنان پیشگام شرکت در انتخابات شده و بار دیگر وطن دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه ادامه داد: جامعه مسیحی، شرکت در انتخابات را وظیفه خود دانسته و همواره دراین زمینه پیشتاز بوده است چنان که از مدتها قبل یکشنبه ها در کلیساها جامعه آشوری را به شرکت در انتخابات دعوت کرده و مهم بودن این انتخابات را تاکید می کردیم.

عزیزیان گفت: انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است و باید فارغ از برخی مسایل موجود و فراتر از جناح بندی ها در آن شرکت کرد.

به گزارش ایرنا، اقلیت های دینی آذربایجان غربی اعم از آشوری و ارمنی در تمامی صحنه ها پیشتاز بوده و برگ های زرینی بر تاریخ این سرزمین افزوده اند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha