انتخابات در کردستان بدون هیچگونه خللی در حال برگزاری است

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: فرایند اخذ رای در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان از همان ساعات ابتدایی امروز آغاز شده است و هیچگونه اختلالی در فرایند رای‌گیری به وجود نیامده است.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز جمعه در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در شعب اخذ رای استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در سطح استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای اخذ رای مردم استان فراهم است، افزود: امروز همزمان با سراسر کشور فرایند رای‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری از ساعات ابتدایی روز شروع و در حال برگزاری است. ‌

رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه همه عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در شعب اخذ رای مستقر هستند، گفت: حدود ۲۵ هزار نفر با مجموعه ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن همکاری می‌کنند.

رمضانی اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان در همین ساعات ابتدایی روز حضور گسترده‌ای در شعب اخذ رای داشته‌اند و امیدواریم این حضور تا ساعات پایانی رای‌گیری ادامه داشته باشد و شاهد ثبت رکورد جدید در حوزه مشارکت باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha