۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85522599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رای اولی‌های ایلام؛ خونی تازه در رگ‌های مشارکت حداکثری

ایلام- ایرنا- امروز هشتم تیرماه در ایران اسلامی یک رویدار بسیار مهم در حال اتفاق است و بازیگران این رویداد سیاسی ملت فهیم و آگاه ایران هستند که با عشق و شور در پای صندوق‌های رای حاضرند و تا عرق خود را به نظام نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بین همه زنان و جوانانی که در صف‌های انتخابات در انتظار حضور در پای صندوق‌های رای هستند، دختران و پسران جوان رای اولی حضور دارند که نوید بخش، شادی و نشاط در این حضور حماسی شده‌اند.

رأی اولی‌هایی که برای اولین بار در مناسبت سیاسی کشور حاضر شده‌اند تا اولین حضور خود در یک عرصه سیاسی مهم را تجربه کنند.

آنان با شور و عشقی غیر قابلی وصف برای نوشتن نام نامزد انتخاباتی مورد نظر لحظه شماری می‌کنند تا رأی خود را به صندوق سرنوشت خود بندازند.

یکی از رأی اولی‌های ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از اینکه برای اولین بار در صحنه سیاسی کشور حاضر شده‌ام و می‌توانم تاثیر گذار باشیم بسیار خوشحالم.

"مهرسا اکبری" افزود: حضور ما جوانان در انتخابات یک پیام مهم برای دشمنان نظام و رهبری دارد و آن این است که نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب آگاهند و پشتوانه خوبی برای آینده این سرزمین هستند.

وی افزود: من امروز با عشق و علاقه تمام در انتخابات حاضر شده‌ام تا با حضور خودم به همه اعلام کنم که فردای این سرزمین باز متعلق به ماست.

اکبری گفت: برای نوشتن و انداختن برگه رأی در صندوق اخذ رای لحظه شماری می‌کنم و بی‌تاب هستم هرچه زودتر این صحنه را بازی کنم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای این کشور همیشه توطئه می‌کنند و می خواهند ما جوانان از این کشور ناامید شویم اما امروز همه ما رای‌اولی‌ها با حضور خود در انتخابات به آنها نشان می‌دهیم که در صحنه حاضر هستیم و فردای ایران عزیز متعلق به ما و آینده سازان این کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جوانان رای اولی با عشق و امید، امروز در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده‌اند تا نشان دهند که امید و نشاط در این سرزمین جاری است و فردای روشن و بهتری در انتظار ایران اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha