نماینده مردم هرمزگان در مجلس: استقبال خوبی در شعب اخذ رای شاهد هستیم

بندرعباس - ایرنا - نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقبال خوبی در شعب اخذ رای شاهد هستیم، گفت: امروز مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای تقاضا دارند که فرد انتخاب شده مطالبات را پیگیری و به وعده‌های داده شده عمل کند.

احمدی مرادی روز جمعه همزمان با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حاضر شد و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: تا کنون با استقبال خوبی روبرو هستیم و امیدواریم همه عزیزان پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

مرادی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشکلات اقتصادی گفت: مردم در خصوص مشکلات اقتصادی، اشتغال، مسکن گله‌مند هستند و رئیس جمهور انتخاب شده باید مشکلات مردم را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه باید تورم کنترل شود، افزود: ما نیز در مجلس دوازدهم در تلاش هستیم تا مطالبات مردم را پیگیری و مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر شده است.

به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha