فرماندار تایباد: مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران اسلامی در انتخابات نقشه های شوم دشمنان را همچون دوره های قبل خنثی خواهد کرد.

مهدی شیردل روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم جای جای کشور امروز با شرکت در این رویداد سیاسی یک بار دیگر اقتدار، صلابت و سربلندی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

او اظهار کرد: بدون شک این حضور حماسه ساز مردم مشت محکمی خواهد بود به یاوه گویی های بدخواهان این نظام و انقلاب که همواره به دنبال ناامید کردن مردم از شرکت در عرصه های مختلف کشور هستند.

وی ادامه داد: حضور در پای صندوقهای اخذ رای یک وظیفه ملی برای هر ایرانی به شمار می رود که باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن از هر ظرفیتی استفاده کرد.

فرماندار تایباد با اشاره به این که مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت می کنند گفت: انتخاب اصلح، نقش سازنده ای در سرنوشت کشور دارد که این امر آینده روشنی برای نسل جوان به همراه خواهد داشت.

شیردل افزود: انتخابات، مظهر مردم‌ سالاری دینی و حضور در آن حمایت از ارزشهای اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در ۸۰ شعبه اخذ رای شهرستان تایباد در حال برگزاری است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha