نماینده مجلس: انتخابات پرشور ساختار سیاسی کشور را تقویت می‌کند + فیلم

سمنان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور در پای صندوق های رای استحکام‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از ساختار سیاسی کشور است.

عباس گلرو روز جمعه پس از رای دادن در مسجد المهدی(عج) شهر سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در عرصه انتخابات در هر کشوری به معنای استحکام‌بخشی و حمایت از ساختار سیاسی است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با شکوه حضور خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

رییس مجمع نمایندگان سمنان ادامه داد: مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری تامین منافع ملی و عمومی کشور و شهروندان را به همراه دارد.

وی با اشاره به وجود دست‌اندازهایی در مباحث اقتصادی، تورم و مشکلات معیشتی، اضافه کرد: کشور دارای وضعیت اقتصادی روبه رشدی است و انتخاب نامزد اصلح نقشی مهم در ادامه مسیر درست دارد.

گلرو گفت: اگر چه تحریم، فشار اقتصادی و بلوکه شدن پول‌های ایران در خارج از کشور و سوءمدیریت‌ها داخلی موجب بروز مشکلات اقتصادی شده است، اما اقتصاد به سمت درست در حرکت است، انتخاب درست و اصلح نقشی مهم در خروج کشور از تلاطم‌های ملی و بین‌المللی دارد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: امید می‌رود با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اتفاق‌های خوبی برای کشور رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در نقاط مختلف استان سمنان راس ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور رای‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۶۹1 شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون برای استان سمنان در سامانه جامع انتخابات نهایی و مشخص شده است.

طبق گزارش‌ها ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در سمنان واجد شرایط رای دادن شامل ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم هستند.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر در سمنان، ۱۷۲ هزار نفر در شاهرود، ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر در دامغان، ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در آرادان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سرخه، ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مهدیشهر و ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در میامی واجد شرایط رای دادن هستند.

همچنین ۲۳ هزار و ۵۸۷ رای‌اولی از سمنان می‌توانند نخستین مشارکت سیاسی را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تجربه کنند که از این تعداد ۱۲ هزار و پنج نفر پسر و ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر دختر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha