فرماندار اندیمشک: صیانت از آرای مردم در اولویت است

دزفول – ایرنا – فرماندار اندیمشک با اشاره به امنیت کامل تمام ۱۴۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: رعایت دقیق قانون و صیانت از آرای مردم اولویت نخست متولیان برگزاری انتخابات در اندیمشک است.

یوسف زمانی اصل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند مطلوب اخذ رای در تمام شعبه‌ها در این شهرستان ادامه داد: مردم ولایتمدار اندیمشک همچون گذشته با حضور باشکوه در صحنه انتخابات بار دیگر حماسه آفرین خواهند بود.

وی ادامه داد: ۱۱۰ شعبه اخذ رای در اندیمشک و ۳۹ شعبه در الوار گرمسیری پذیرای حضور و اخذ رای از شهروندان هستند.

فرماندار اندیمشک گفت: انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان با حضور شایسته و پرشور مردم و با رعایت کامل قانون در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اندیشیده شده است، افزود: قانون، ملاک عمل متولیان انتخابات در اندیمشک است و در این مسیر از آرای شهروندان با نهایت دقت و قانونمندی، صیانت می‌شود.

زمانی اصل تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور پررنگ در این دوره انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز جمعه در تمامی نقاط استان خوزستان آغاز شد.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ نامزد از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و درنهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

براساس قانون، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha