پوشش خبری انتخابات توسط ۴۷۰ خبرنگار و عکاس بوشهری

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بوشهر گفت: ۴۷۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان صداوسیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها، نشریات محلی و سایت خبری پوشش این دوره از انتخابات در استان را انجام می دهند.

«عباس مطاف» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به دلیل اهمیت اثرگذاری رسانه ها بر افکار عمومی و مطالبه به حق این قشر زحمت‌کش برای پوشش خبری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

وی افزود: صدور کارت های شناسایی، ارائه خدماتی مانند اینترنت وایرلس در شعب، تسهیل ورود در شعب اخذ رای و امکان حضور در ستاد انتخابات استان برای تهیه گزارش ها و گفت‌وگوهای خبری بخشی از فضای ایجاد شده برای سهولت دسترسی در تولیدات رسانه ای است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بوشهر تصریح کرد: مبنای صدور کارت های شناسایی پوشش خبری این دور از انتخابات، ارسال معرفی نامه توسط مدیران رسانه های استان بوده است.

مطاف گفت: تا به این ساعت شاهد حضور خوب و منسجمی از رسانه ها در شعب اخذ رای هستیم و اخبار و گزارش های خوبی نیز منتشر و در جهت امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مخابره شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

فیلم | جشن تولد رای اولی‌های بوشهری در پای صندوق رای

وی در خصوص فضای انتخاباتی حاکم بر استان اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که بدون هیچ مشکل و از ساعت هشت صبح امروز هم زمان با سایر نقاط کشور در استان بوشهر نیز روند اخذ رای مردم در ۷۹۰ شعبه آغاز و شاهد حضور خوب هم استانی در پای صندوق‌های رای هستیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بوشهر یادآور شد: از مردم استان درخواست می شود با توجه به پیش بینی شلوغی شعب در ساعات بعد از ظهر و شب، در فرصت مقتضی برای دادن رای خود اقدام کنند.

از مجموع ۷۹۰ شعب اخذ رای، ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار است که از این تعداد ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه در روستاهای استان واقع شده‌اند.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف اعلام کرد که از این شمار علیرضا زاکانی و سید امیر حسن قاضی زاده از ادامه رقابت انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha