آمده‌ام تا بسازمت وطن + فیلم

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85522664
آمده‌ام تا بسازمت وطن + فیلم

مشهد-ایرنا- شماری از شرکت‌کنندگان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور فعال در پای صندوق‌های رای مشهد و دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، مشارکت در انتخابات را وظیفه ملی و نقش‌آفرینی در تصمیم‌گیری برای آینده کشور اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، مشارکت در انتخابات، تصمیم‌گیری برای آینده روشن کشور است، شرکت‌کنندگان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد، مشارکت را وظیفه شرعی و تکلیفی در برابر آینده کشور و ملت دانستند و به تمامی ملت ایران که شرایط لازم برای شرکت در انتخابات را دارند، توصیه کردند در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

یکی از شرکت‌کنندگان در پای صندوق اخذ رای هنگام انداختن رای خود به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت در انتخابات را وظیفه دینی و ملی می دانم و با توجه به نگرانی‌های مردم نسبت به امور مختلف کشور، مشارکت تنها راه نقش آفرینی برای حل مشکلات و مسائل است.

احمد میرزایی بیان کرد: جایگاه ریاست جمهوری یکی از مهمترین جایگاه‌های مسوولیتی در کشور است که می تواند در حل و مدیریت مشکلات و رشد و پیشرفت کشور نقش مهمی را در کنار قوای مقننه و قضاییه ایفا کند.

وی با بیان اینکه کاهش تورم، مدیریت مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را از اولویت‌های مهم رییس جمهور منتخب در پس از انتخابات دانست، اظهار کرد: علاوه بر این تلاش و اقدام در جهت رفع مشکل مسکن مردم، تسهیل ازدواج جوانان و مدیریت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از دیگر اولویت‌های رسیدگی در کشور است.

آمده‌ام تا بسازمت وطن

میرزایی که با حضور همسر خود در پای صندوق اخذ رای حاضر شده است، گفت: برای پیگیری مطالبات خود باید با انتخاب فردی که از نظر ما شایسته است، می توان برای حل مشکلات کشور امیدوار بود.

وی تحریم و عدم شرکت در انتخابات را راهکاری غیرکارا دانست و ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات در حقیقت قهر با آینده کشور است.

آمده‌ام تا بسازمت وطن

آمنه حجتی نیز یکی دیگر از مشارکت کنندگان در انتخابات است که حضورش در عرصه را گوش سپردن به فرمان رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: وقتی آقا هر یک رای ما را مهم و تعیین کننده می‌دانند، این وظیفه بر گردن تک تک ماست که بار دیگر به دعوت ایشان لبیک بگوییم.

وی بیان کرد: امیدوارم رییس جمهوری منتخب‌، هر فردی که هست گوش به فرمان و پیرو سیاست های رهبر معظم انقلاب باشد و جهاد برای حل و رفع مشکلات را سرلوحه کار خود قرار دهد.

یکی از رای اولی‌ها نیز با اعلام رضایتمندی از امکان شرکت در انتخابات، بیان کرد: اینکه بالاخره به سن شرکت در انتخابات رسیدم و می توانم به فرد مورد نظر خودم به عنوان رییس جمهور آینده رای بدهم، هیجان بزرگی برایم محسوب می شود.

علی دانشگر اظهار کرد: تا قبل از این در دوره های مختلف انتخاباتی به پدر و مادرم مشورت می دادم ولی در نهایت آنها به فردی که از نظرشان دارنده شاخصه ‌ها و ویژگی های لازم برای رای دهی بود، رای دادند اما امروز می دانم که به این مرحله از شعور سیاسی رسیده ام که بتوانم در آینده کشورم سهیم شوم.

آمده‌ام تا بسازمت وطن

وی خطاب به همسن و سالهایش اظهار کرد: برای حل مشکل باید وارد میدان شد و به نظر من تمام کسانی که توصیه به عدم مشارکت دارند، نه تنها دشمن ملت بلکه دشمن کشور هم هستند زیرا با حضور است که می توان فرد توانمند و مورد نظر را به عرصه اجرا فرستاد تا برای حل مشکلات اقدام کند.

این دانش آموز تاکید کرد: نمی‌توان از بیرون گود نشست و انتظار حل مشکلات بر وفق مراد خودمان را داشته باشیم، باید برای احقاق حقوقمان به فردی که مورد تایید است، رای بدهیم.

آتوسا حشتمی یکی دیگر از حاضران در پای صندوق رای نیز گفت: من به تمامی خانم ها و دخترانی که در فامیل و دوستان می شناسم، گفته ام که شرکت در انتخابات حفاظت از حیثیت ماست و باید از این حیثیت دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امروز در عرصه بین الملل هم چشم به انتخابات ایران است تا بدانند مشارکت مردم در این عرصه چگونه است و اگر مشارکت پایین باشد، امنیت ما نیز در دنیا دچار چالش و خدشه می‌شود.

وی که یک زن خانه‌دار است، انتخابات را به مثابه میدان مبارزه با دشمن دانست و گفت: در این میدان هم همه نقش آفرین هستند و موظفند برای حفاظت از میهن و ملت حاضر شوند.

چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی مستقر شده که سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است.
خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha