صف‌های رای در دیار خاوران + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی از ساعات اولیه آغاز رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند به طوری که در اغلب شعبه‌ها به ویژه در مرکز استان صفوف مردم دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا با گذشت ۶ ساعت از شروع فرآیند اخذ رای بسیاری از شعب سراسر استان شاهد حضور مردم است البته با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل تابستان انتظار می‌رود در ساعات عصر و شب حضور مردم پای صندوق‌ها افزایش یابد.

امروز هشتم تیر ماه بار دیگر همه اقشار مردم از پیر و جوان، زن و مرد به صحنه انتخابات آمدند؛ از پیرزن ۹۲ ساله که با کمک پسرانش به شعبه شهرداری بیرجند رفت تا کودکانی که همراه والدین در این رویداد سیاسی شرکت کردند.

صف‌های رای در دیار خاوران + فیلم

یکی از شهروندان با اشاره به اینکه انتخاب رئیس جمهور برای تک تک افراد جامعه تاثیرگذار است گفت: با انتخاب فرد شایسته اثربخشی این انتخاب را در تصمیمات آن شخص خواهیم دید.

رخشانی افزود: نزدیک منزل شعبه و صندوق اخذ رای زیاد بود اما امروز آمده ام گلزار شهدای بیرجند تا رایی که می‌دهم با تاسی از شهدا باشد.

وی گفت: شهدا از جان خود برای کشور گذشتند پس امروز شرکت در انتخابات کار سختی نیست و امیدوارم همه مردم در این عرصه مشارکت داشته باشند.

یکی از بانوان بیرجندی که ساعات اولیه صبح برای رای دادن به شعبه شهرداری بیرجند آمده بود گفت: هر رای ما یک مشت محکم به سوی اسرائیل و آمریکا است.

صف‌های رای در دیار خاوران + فیلم

وی با اشاره به اینکه رای می‌دهیم تا دشمنان بدانند مردم پشت نظام و جمهوری اسلامی ایستاده اند عنوان کرد: انتخاب ما باید شخصی باشد که به فکر مردم به خصوص جوانان باشد.

رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت روز جمعه هشتم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در ۷۷۲ شعبه اخذ رای استان خراسان جنوبی آغاز شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور امروز در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داخل و خارج کشور آغاز شد و ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha