فرمانده سپاه صاحب الامر (عج): مردم از حق مسلم خود در انتخابات نباید کوتاه بیایند|فیلم

قزوین - ایرنا - فرمانده سپا صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم از حق مسلم خود که همانا حضور و مشارکت گسترده در انتخابات است نبایستی تحت هیچ شرایطی کوتاه بیایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستعملی رفیعی آتانی روز جمعه با حضور در شعبه ۲۴۷ اخذ رای مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی نظامی پاک و باصلابت است و نقش مردم خود را نیز حقیقی می داند و در طول ۴۶ سال گذشته و در تمامی حوادث، مناسبت ها و در یوالله ها نقش مردم را همواره حقیقی دیده است.

وی ادامه داد: آن روزهای سختی که برای این کشور رقم خورده، امامین انقلاب با مراجعه به اعتماد و باور مردم توانسته اند بر همه مشکلات فائق آیند که سخت ترین آنها نیز دفاع دوران مقدس بود که با حضور مردم، فرزندان ملت و شهیدان توانستیم با غلبه بر همه مشکلات امروز بر نقطه اوج افتخار و اقتدار تکیه بزنیم.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اینکه امروز با وجود انتخابات ریاست جمهوری باز هم شاهد حضور گسترده و یکپارچه مردم در میدان هستیم، افزود: حضور در انتخابات یکی از راه های به رخ کشیدنمان به دیگران است، انتخابات زود هنگامی که به واسطه شهادت سیدالشهداء خدمت، آیت الله رییسی اتفاق افتاد اما همه ارکان و قوانین درست این نظام پاک توانست بدون هیچ خلا و مشکلی کشور را با سرپرستی ریاست جمهوری اداره کند.

به گفته وی، همه ملت ایران به قوانین و ضوابط ارکان نظام مقدس ایمان دارند تا جایی که امروز شاهد تحقق یکی از قوانین پیش بینی شده متجلی در قانون اساسی کشورمان هستیم و توانستیم کمتر از ۴۰ روز از آن حادثه ناگوار مردم را به پای صندوق های رای بیاوریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با دعوت از مردم برای حضور هرچه بیشتر و موثر در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: توصیه می کنیم آنهایی که تصمیم به حضور در انتخابات دارند دست آنهایی را که هنوز تصمیمی برای شرکت ندارند را گرفته و به پای صندوق های رای بیاورند چرا که معتقدیم صندوق آرا اسرارخانه دل آنهاست و صاحبان انقلاب نیز مردم هستند و حق آنان انتخاب فردی اصلح برای زمامداری قوه اجرایی کشور به مدت چهار سال است و نباید خود را از این حق محروم کنند.

وی اضافه کرد: تعیین سرنوشت چهار ساله کشور دست مردم است و خروجی صندوق آرا هم هر شخصی باشد بعد از تنفیذ مقام معظم رهبری، رییس جمهور خواهد بود و مثل دولت های گذشته، فرد منتخب از سوی همه ارکان نظام مورد پشتیبانی و همراهی قرار می گیرد تا گره از مشکلات کشور گشوده شود.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه ما ۲ نوع دیدگاه در انتخابات داریم، تاکید کرد: نگاه نخست نقش آفرینی مردم در ایفای قدرتشان است و دیدگاه دوم اینکه ما تنها کشوری هستیم که همه کشورها برروی انتخابات ما حساس هستند چرا که در انتخابات خودشان همه را دعوت به حضور می کنند اما برای انتخابات ما می گویند که نبایستی کسی حضور داشته باشد، چون می دانند که قدرت و اقتدار در نهایت برگرفته از مردم است.

استان قزوین حدود ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای دارد.

یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی وظیفه جمع آوری آرای مردم استان قزوین در چهاردهمین دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha