دادستان کرمان: گشت ویژه نظارت انتخاباتی آغاز به کار کرد

کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان با بیان اینکه تاکنون گزارش خاصی از تخلفات انتخاباتی دریافت نشده، درعین حال اعلام کرد: به منظور تشدید رصد و نظارت بر تحرکات میدانی، گشت های ویژه در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی بخشی روز جمعه در جمع خبرنگاران در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان افزود: پیرو اقدامات گذشته دستگاه قضایی استان در صیانت از سلامت انتخابات، تمامی فعالیت‌های روز برگزاری انتخابات و اخذ آرا تحت رصد است و برخورد با هرگونه تخلف و جرم احتمالی با قاطعیت ادامه دارد.

به گفته وی به منظور تشدید رصد و نظارت بر تحولات و تحرکات میدانی مرتبط با روز انتخابات در سطح شهر گشت‌های ویژه نظارت انتخاباتی دادستانی کرمان آغاز به کار کرده است.

دادستان کرمان با بیان اینکه تا این لحظه در اتاق وضعیت، گزارشی که مشکل خاصی را اعلام کرده و نیاز به برخورد باشد، ندیدیم، تصریح کرد: البته گزارش های اندکی که موثق نبوده وجود داشته که آنها را بررسی کردیم و به نتیجه ای نرسیدیم.

دادستان کرمان: گشت ویژه نظارت انتخاباتی آغاز به کار کرد
مهدی بخشی

وی ادامه داد: تا این لحظه گزارشی در مورد خرید و فروش آرا در استان نداشتیم و روند خوبی در انتخابات وجود دارد.

بخشی ادامه داد: انتخابات از ارکان مهم حاکمیت دینی و اصل بدیهی در نظام‌های مبتنی بر اراده و آرای مردم است که باید با حضور هوشمندانه مردم پای صندوق‌های رای به انتخاب اصلح منجر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان به نظارت دقیق بر فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: پیشتر نیز نمایندگان دادستانی در مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی، در فضای میدانی و مجازی نظارت‌های لازم را به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه تمام دنیا در حال رصد انتخابات کشورمان هستند گفت: هرچه انتخابات پرشکوه‌تر باشد قوت قلب و پشتیبانی برای رییس جمهور آینده است.

بخشی با اشاره به اینکه چشم ستمدیدگان دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین به این انتخابات است تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این انتخابات به شکست استکبار کمک خواهد کرد.

وی اظهارداشت: هواداران و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری نیز در چارچوب قانون در این انتخابات عمل کنند تا منجر به تخلف نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان بیان کرد: نامزدهای انتخابات تنها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه می‌توانستند تبلیغ کنند و بعد از آن اگر تبلیغاتی در فضای مجازی باشد از سوی معاونت فضای مجازی دادستانی، پلیس فتا، سازمان اطلاعات سپاه و دیگر نهادها گزارشی واصل شود برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha