از رای پدر شهید به نامزدهای انتخاباتی تا حضور موتور سواران پردیس پای صندوق

پردیس- ایرنا- کربلایی اسماعیل مرتضوی پدر شهید معزز،محمد مرتضوی اولین رای روستای واصفجان شهرستان پردیس را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا، اولین رای در روستای واصفجان ِ پردیس توسط کربلایی اسماعیل مرتضوی در ساعات آغازین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ،پدرشهید والا مقام محمد مرتضوی به صندوق انداخته شد.

انگشتان رای اولی های پردیس رنگ انتخاب گرفت

در شهرستان پردیس دو شعبه اخذ رای به رای اولی های دختر و پسر شهرستان تخصیص داده شده و دانش آموزان حاضر در این شعبه ها از اولین مشارکت سیاسی خود در تعیین سرنوشت خود خوشحال هستند.

از رای پدر شهید به نامزدهای انتخاباتی تا حضور موتور سواران پردیس پای صندوق

دانش آموزانی که در پای صندوقهای رای حضور دارند نارحتی خود را از شهادت رئیس جمهور فقید ابراز کردند و از شرایط انتخاب اصلح با صفات؛ دینداری، وظیفه شناسی، مردمداری، پایبندی به اصول انقلاب، توجه به موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و تامین اشتغال جوانان از جمله مواردی بود که دانش آموزان به عنوان شرایط نامزد مورد نظر خود سخن گفتند.

از رای پدر شهید به نامزدهای انتخاباتی تا حضور موتور سواران پردیس پای صندوق

ستاد انتخابات شهرستان به منظوربهره‌گیری از مشارکت دانش آموزان رای اولی دربرگزاری انتخابات، دو شعبه مجزا برای دختران و پسران را در نظر گرفته و چند نفراز دانش‌آموزان رای اولی با دریافت حکم نماینده ویژه فرماندار برای کمک باعضای جامعه ورزش شهرستان پردیس پرشورتر از همیشه رای خود را به صندوق انداختند.

موتور سواران پردیسی با موتورهای خود پای صندوق رای رفتند

اعضای هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان پردیس به نمایندگی ازجامعه ورزش شهرستان با لباس مخصوص و وسایل نقلیه خود درشعب اخذ رای برای مشارکت درسرنوشت کشور حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

ورزشکاران رشته‌های مختلف نیزپای صندوق‌های رای حاضر شده و برای انتخاب رئیس جمهور اصلح رای دادند.

به گزارش ایرنا بنا براخبار دریافتی از شعبات اخذ رای از ساعات آغازین رای گیری تا ساعت ۱۱ صبح در شعبه مدرسه شایستگان فاز ۸ مسکن مهر پردیس تا کنون ۴۰۰ رای به صندوقها انداخته شده است.

انتخابات با آمادگی کامل شعب و نظم کامل در حال انجام است

فرماندارشهرستان پردیس درحاشیه بازدید خود از شعبه های اخذ رای به همراه امام جمعه، معاون برنامه ریزی، فرمانده سپاه، دادستان،رئیس اطلاعات و اعضای هیات اجرایی از شعبه های اخذ رای در سطح شهرستان گفت: درتمامی شعبه های اخذ رای آمادگی کامل دارند.

از رای پدر شهید به نامزدهای انتخاباتی تا حضور موتور سواران پردیس پای صندوق

محسن قضاتلو با اشاره به شرایط رای دهنگان توضیح داد: رای دهندگان ازهشتم تیرماه ۱۳۸۵به قبل می توانند دراین انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: درساعات ابتدایی رای گیری نسبت به انتخابات گذشته حضورپر شورتری دارند، درمسجد پیامبراعظم(ص) فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس ساکنان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح برای بازشدند شعبه اخذ رای صف کشیده بودند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: رای دهندگان شماره ملی به همراه خود داشت باشند تا برای استعلام مشکلی نداشته باشند.

قضاتلو خاطر نشان کرد: ۱۲۴ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار در سطح شهرستان داریم ، دو شعبه در جاجرود، یک شعبه در بومهن و ۴ شعبه درپردیس داریم تا با تقسیم بندی انجم شده بتوانیم آرای مناطقی را که صندوق ثابت ندارند را دریافت کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha