۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85522693
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمایت فعالان اقتصادی و جلوگیری از خروج سرمایه‌ ضرورت توسعه استان است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گفت‌: نباید اجازه داد سرمایه‌ها از استان خارج شود و انتظار است مسئولان از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف که زمینه ساز رونق تولید و اشتغال و توسعه استان هستند، پشتیبانی کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی شهر اظهار کرد: در عین حال باید دقت شود طرح های تولیدی، صنعتی و توسعه ای پیوست زیست محیطی داشته باشند تا به محیط زیست استان هم آسیبی وارد نشود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که از ناحیه طرح‌های هادی و نیز اداره کل منابع طبیعی برای روستائیان استان ایجاد می شود هم گفت : انتظار است، دولت بعدی این مشکل را به گونه ای مرتفع کند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم نباید از دستگاه های اجرایی آزرده خاطر شوند، افزود: هم اینک شاهدیم که در مناطق شمالی به ویژه استان گیلان روستائیان برای احداث خانه در زمین‌های خود با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: برخی از روستائیان گله‌مندند که نمی توانند در زمینهای خود برای فرزندانشان مسکن بسازند در حالی که جمعیتی از سایر استانها در همین روستاها با سرمایه گذاری های کلان ویلاهای مجلل می سازند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: انتظار است دولتی که رأس کار قرار می گیرد این مشکل را برطرف سازد و ما نیز در استان با مسئولان ارشد و دستگاههای ذیربط جلسه خواهیم گذاشت تا روستائیان برای احداث مسکن در زمینهای خود با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره برگزاری انتخابات بر ضرورت حضور پرشور همه اقشار مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت : مردم استان ضمن لبیک به رهبر معظم انقلاب به کسی که صلاحیت و ویژگی های لازم را برای احراز این مسئولیت دارد، رای دهند.

آیت الله فلاحتی از مردم خواست زودتر در شعب حضور یافته و آرا خود را به صندوق ها بریزند.

وی تصریح کرد: دقت کنید به کسی که توانمندتر، باتقواتر، مطیع رهبری و دارای اراده و آشنا به مشکلات مردم و کشور است، رای دهید.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این رژیم جعلی و کودک‌کش، شمارش معکوس را برای حمله به لبنان آغاز کرده که بی شک با این اقدامات و جنایت هایی که مرتکب شده رو به نابودی می رود.

امام جمعه رشت افرود: سیدحسن نصرالله نیز هشدارهای لازم را به برخی از کشورهای مجاور داده که اگر احیانا دچار کمترین اشتباه شوند پاسخ محکمی را از حزب الله لبنان دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha