۶۰ قاضی ویژه بر روند برگزاری انتخابات در هرمزگان نظارت دارند/تاکنون هیچ تخلفی رخ نداده است

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرین مردم در عرصه انتخابات، گفت: ۶۰ قاضی ویژه بر فرآیند رای‌گیری از همه شعبه‌های انتخاباتی نظارت دارند و تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده و انتخابات در نهایت سلامت و امنیت درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز جمعه در این راستا ضمن دعوت از مردم به ویژه مرددین برای حضور گسترده و پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان همزمان با آغاز فرآیند انتخابات از ۵۰ روز قبل بلافاصله ۶۰ قاضی ویژه را در تمامی حوزه های قضایی استان تعیین کرده است تا در هیات های مربوطه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: کمیته های برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز در سراسر استان تشکیل شده است و بر اساس تدابیر اتخاذ شده، نظارت دستگاه قضایی، قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت جدی و قاطعانه خواهد بود.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه تخلفی از شعبه های مختلف رای گیری در سراسر استان گزارش نشده است، به مردم اطمینان داد: دستگاه قضایی با تعیین قضات ویژه تا پایان روند اخذ آراء، نظارت خود به منظور صیانت از سلامت انتخابات ادامه خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد: دادستان مرکز استان و معاونان وی و رؤسای دادگستری و دادستان ها در سراسر استان به همراه نهادهای امنیتی و ضابطین از ابتدای صبح و آغاز روند رای گیری در شعبه های مختلف حضور یافته اند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق دارند.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha